torsdag 27. desember 2007

Julen er over.


Julen gikk spinnfort som vanlig. Med masse god mat og drikke er magene fulle til langt ut i januar : ) Nissen hadde med seg masse fine gaver i år jeg fikk blant annet : Hjemmelaga tova tøfler, hjemmestikkede strømper ( hadde bestillt de ) superfine.. må vise de i et annet innlegg, fikk en del penger, gavekort, hekksaks , rosendal servise , lene bjerre toalettserie , tur til Venezia av min kjære : ) jippi. Ellers fikk vesle prinsessa en haug med klær, leker, dukker, sangbok, cd, penger i fond, gavekort gullsmed +++ ... ALt for mye presanger. Julen mister litt av sjarmen synes jeg når det blir SÅ mye pakker. I dag fikk jeg endelig hengt opp knaggrekken i gangen jeg kjøpte for maaange mnd siden.. ble fornøyd med den. Mini sine klær skal henge her hadde jeg tenkt + noen velkommen effekter i ny og ne... Go romjul til dere !!

Ingen kommentarer: