torsdag 23. oktober 2008

Lenge siden

Nå har jeg jammen hatt en laaaaaaaaaang bloggpause.. mistet lysten helt plutselig... men jeg har fulgt med på mine favorittblogger ( vært dårlig med å legge igjen kommentarer ) Nå er blogglysten på vei opp igjen. Her er et utvalg av kjoler jeg har satt opp på handlelisten til sambo han han reiser til Los Angeles om et par uker... jeg kan desverre ikke bli med da jeg skal tilbake i jobb etter mammapermisjonen. Mini er begynnt i barnehagen i 50 % stillig å det ser ut til å fungere greit så langt ivertfall.








Ønsker alle som er innom en flott dag, her på vestlandet er det storm i kasta!!





2 kommentarer:

Ingunn sa...

Kjedelig at du ikke får vært med over da!!!Håper samboeren din kommer hjem med disser herlighetene i kofferten som et plaster på såret da;)

Hilsen Ingunn

Virre sa...

Så koselig å se at du er tilbake :) Du har vært savnet vettu!
Får si meg enig i at jeg håper samboeren drar opp den ene lekre saken etter den andre når han kommer hjem.

Kos deg med helga som kommer i morgen :)

klem fra virre