mandag 15. juni 2009

Sykdom og mer strikking.

Vi ( jeg og mini ) har vært utslått av omgangssyken siden fredag. Hun har vært i barnehagen i dag og er så og si god igjen mens jeg har vært hjemme fra jobb i dag. Jeg kommer meg nå så i morgen er det tilbake på arbeid : ) endelig... Dette supersøte strikkesettet fikk jeg til mini av en god kollega av meg ! Strømpene går helt til kneet og kan brukes til skjørt på kalde høstdager. Luen ble brukt i går for første gang.. litt stor enda , men til høsten passer den perfekt.
Gleder meg til å ta det søte settet i bruk. Akkuratt min type stil. Gammeldags og søtt !!
Ha en fin uke

4 kommentarer:

mali-mo sa...

Kjempeflott strikkesett, både dette og det under ;)

marielevin sa...

Oj va fina..nice to be here!
varma hälsningar från en ny bloggare, men gammal kreatör
Allt gott
marie
http://djufmary.blogspot.com/

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - så nydelig. Sommerklem Siv

Ragnhild / Wallas Verden sa...

For et herlig stikkesett.
Håper dere koser dere i sommeren nå, friske og glade.

Ønsker deg en deilig sommerdag
klem:)