mandag 6. juli 2009

Lekehytten

Lekehytten brukes flittig i disse solfylte dager. Noen småting gjenstår enda men nå er den iverfall fullt brukbar.

Koppestellet fra IKEA brukes hele tiden. Noen kopper og fat er allerede knust.
Det er enda et strøk igjen med maling utvendig.. .men det får vente.
En liten rye fra Ikea for bare sommerføtter.

Det blir servert mye drikke i lekehytten.. man går aldri tørst derfra : )

Noen litt korte gardiner som jeg har sydd. Litt skjeve og skakke.. men det er vel litt av sjarmen.

Mini og dukken leker flittig mens mamma kan sole seg og lese interiørblader. Life is gudd !!!

I dag begynner jeg på 4 ukers ferie !!!
GOD SOMMER

6 kommentarer:

Lille Lavendel... sa...

Så koooslig!:)
Hvor har du kjøpt postkassen? Holder på med lekehytte-prosjekt jeg og:)

Klem
Ellie

Tino sa...

For en koselig lekehytte. Tenker veslemor storkoser seg der.

God ferie!

et kjært hjem sa...

Så koselig lekehytte og et herlig barneservise! Vi skal på ikea i september, og da har jeg veldig lyst å kjøpe et jeg også! En koselig blogg du har, jeg la meg til som følger :)

Anonym sa...

u n d e r b a r t

l o v e l y

d e j l i g t

w o n d e r f u l....

jag måster bara få berätta att jag älskar Din blogg!!

agneta

Virre sa...

Hei hei!! Håper du har hatt en fin sommer! Nå er høsten kommet så jeg håper du blir å se på bloggen om ikke så alt for lenge :) Du er savnet :)

klem Virre

Villblomsten sa...

Hei :-)
Jeg begynte sommeren med store planer om å "oppgradere" dukkestuen , men med alt regnet så har det ikke blitt noe av...
Jeg har en liten Give Away på bloggen - du er velkommen innom :-)