mandag 17. mars 2008

Hagestuen før og etter

Dette første bilde viste jeg i et tidligere innlegg.. skikkeig trist syn.. puter hulter til bulter, askebeger, verktøy og masse annet skrot.
I går fikk jeg tatt å vasket alle putene og de lå ute til lufting hele dagen.
Gulv og vegger ble vasket grunding !!
Å vips go som ny.. klar til bruk igjen !! skal kjøpe litt maritime effekter..ser for meg en liten seilbåt i det smale vinduet og litt andre puter...+++ Apropo maritime effekter så hentet vi båten i dag., så nå ligger den trygt i havn !! den var kjempefin.. mye finere enn jeg hadde trodd.. Kommer nok et båtinnlegg om ikke så alt for lenge.
Jeg har planer om å få malt et gammelt skap jeg har stående i påsken, men er putselig blitt i tvil om jeg skal male det i eggeskall eller eggehvit... tips ?

3 kommentarer:

borghild sa...

Det må være kjempekoselig å ha en hagestue. Deilig å sitte 'ute' selv om været ikke er helt på topp! Så ut som om dere hadde hatt det fint på tur i helga også, selv uten bleier:-) Knall vær ihvertfall!! Og når det gjelder eggehvit og eggeskall går jeg stadig i surr selv. Jeg glemmer til stadighet hva det er vi bruker, men heldigvis står det jo på malingsspannet!! Ha en fortsatt fin påske! B:-)

Bo med Lena sa...

Hei og takk for koselig hilsen, og hyggelig skryt:)

For en flott hagestue du har!! Der må det være herlig å sitte. Du har forresten en flott blogg.

Stikk gjerne innom meg igjen:) Og god påske.

Lena:)

ChatrinesLiving sa...

Tenk å ha en så fin hagestue!
Helt nydelig var den!
Den kan du jo bruke året rundt tenker jeg:)
Her hos meg hadde jeg trengt en hagestue, da hadde jeg nok hatt vår mye, mye tidligere;)
Ønsker deg en kjempefin påske!
Kos deg masse!
Klem fra chatrine:)