søndag 16. mars 2008

Nydelig vårdag.

Slik så det ut når jeg så ut fra stuevinduet mitt i går.....
Tadaaaa !!!! slik ser det ut i dag.. vi har beskåret et tre som tar masse lys og utsikt fra oss.. I tillegg til at det slipper en million blader på høsten. Dette er naboen vår sitt tre, men det var iorden at vi beskar det.. tok litt ekstra på den ene siden som skygger for oss.

Masse god ved..
Og 2 slike stiger skal jeg lage meg.. skal males hvite i sommer og her skal jeg henge lykter med lys i om kvelden og badehåndklær til tørk om dagen.. kanskje henge noen blomster på også ! I tillegg til dette har samboer ordnet hagen der bussen krasjet tidligere.. Jeg har vasket ut av vinterhagen og fått den i orden før sesongen starter !! herlig å være ute i finværet..tror jammen jeg har fått et par fregner og i solskinnet : )

2 kommentarer:

Aina sa...

Trodde ved første øyekast at du viste finværet i går og i dag, så oppdaget jeg at treet var borte;-D
Ved er bra, og slippe raking av løv er enda bedre, har ei blodbøk som slipper et tonn blader. Fikk trimmet den i fjor men har ikke hjerte til å hugge den ned.

Det var faktisk en i fam. til de som eide huset først som skulle kjøpe krans til en begravelse, han kom hjem med et tre!!
Det ble bare plantet i full fart for 40 år siden, for nære naboen og hagen deres men de synes heldigvis at det må få stå, selv om de må rake like mye som oss:-/

Så herlige påsketurbilder, kan tenke meg det måtte gode ideer til når bleiene lå igjen hjemme.
Håper du har kommet deg etter knall og fallet, og at du får en fin påske videre.

Klem!

elin1976 sa...

Hallo.
Nydlelige bilder. Ja i går var det virkelig flott. Var masse ute og satt å slikka sol.
Vi reiser til Knaben på onsdag. Deilig å kommer opp til fjells. Da er det soling og ski som står på dagsorden. he he. Å appelsin og Baylis. hysssssj......he he
Men først skal ålgård få se et ryddeprosjekt uten sidestykke. Godt å bli kvitt noe drit.
Nå er mannen kommandert ut til sele men et helt henger lass med klær( å de som er brukbare går til fretex) Men mannen kunne så absolutt hatt fortalt meg at man måtte sortere før man kastet og at de ikke ville ta i mot ting på sele om ikke dette var gjort. For den som stord og områkkerte oppå hengeren i går ettermiddag ja det var meg det. Nå hjar jeg lært! Sorterer som bare det:O)