tirsdag 17. juni 2008

Port

Kunne tenkt meg noe lignende denne porten ved inngangen til hagen min.. jeg vil ha en tredør / port i i tillegg. Neste sommer når mini kan gå og ikke minst springe.. må vi prøve å gjerde inn hagen litt siden det er sjø i umiddelbar nærhet i alle retninger.. Så denne når jeg var ute på trilletur her forleden.. den var jo enkel og grei.. vil ha en stor klematis som vokser rundt den... eller noen andre klartreplanter som vokser fort og lukter godt : )
I neste uke reiser jeg til Lindesnes på en ukes ferie i frimahytte. Noen som vet om noen kjekke interiørbutikker på veien eller i området ?
Ønsker deg en god uke !

3 kommentarer:

Midnattsola sa...

Ja, det er fint med hvit port,- og ikke minst betryggende når man har barn. Så heldig dere er som har besteforeldre som liker å skjemme bort barnebarn! Det går an når de får klær de trenger, synes jeg,- da er det bare kjekt. - Det er verre hvis det vanker haugevis av leker hver måned=)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei !
Kos blogg du har :) Lindesnes er så flott . Jeg bor i Søgne en liten Time fra Lindesnes (Søgne) - så vi er faktisk borte ved Lindesnes ofte . det er så mange flotte steder der . Vil anbefale deg å få med deg den søte restauranten De fire årstider. De driver økologisk og har masse flotte urter etc tilsalgs .

Om du skulle bli sugen på hyggelig shopping er du velkommen inn i min butikk Annas Rom i søgne, hihi :)

klem A

Mitt hvite hus sa...

Koselig blogg du har, jeg har kikket litt rundt her nå:=) Hvem kunne ikke tenke seg denne flotte porten med et nydelig tak over.

Riktig god tur til Lindesnes. Kose dere masse:=)