lørdag 18. april 2009

Hvite dobbeltsyriner

I dag har vi hatt FANTASTISK vær her på Vestlandet. Jeg har fått vasket alle putene til utemøblene. Klippet plenen, laget nytt bed + begynnt på et nr 2. Her har jeg spadd vekk alt gresset først og så fyllt opp med ny jord og satt med 2 stykk hvite doble syrinbusker / trær. Jeg skal legge duk og bark oppå her. Brosteinen skal legges i en jevn bue så er det helt klart : )
Vi har kost oss med jordbær og kaffe i pausene.


Sambo har laget ny " terrasse " til lekehytten pluss tatt en ny kant på alle sidene og helt nede ved bakken. Nå holder han på og grunner den. Håper vi rekker et strøk eller 2 på den i løpet av morgen dagen. Den skal bli hvit og fin !!

Nå skal jeg bare få mini i seng før jeg skal rett ut igjen og fortsette hagearbeidet : )
Det er ennå lyst og sol i noen timer !!!
Life is GOOD !




3 kommentarer:

Landcharm sa...

Er det mulig, dette er jo sommer! Jordbær, og hvitvin som på forrige innlegg - ja, da er livet godt..

Bente sa...

Super-lekre utemøbler du har!

Jannicke sa...

Herlige hagebilder :o)

Og den kalde hvitvinen i forrige innlegg så veldig fristende ut :o)

God helg til deg.