lørdag 4. april 2009

Oppussing pågår

Vi har begynnt å fikse opp lekehytten. Jeg tatt malingsarbeidet ute i strålende solskinn , herlig !
Gammet tak er ribbet av og nytt tett blir lagt.


Hele hytten skal skrapes ( min jobb ) og det tar tid.



Vi har sprøytet hele hytten med kraftvask og høytrykkspylt den... tar nok evigheter før den tørker skikkelig ut. Så noe innvendig og utvendig maling blir det nok ikke på en stund.

Solen skinner og det er god temperatur. I bedene spirer det for fullt !!! Våren er her !!!!

7 kommentarer:

Nostalgia sa...

Så deilig vær ! Koselig arbeid også. Vår lekehytte tåler åstå et par år til før den skal males. Ingen barn her i huset som leker i den siden yngstemann er 13. Heldigvis både nieser og nevøer i rette alderen som liker å leke der.

Kos deg i vårsola !
Klem, Nostalgia

Christine Louise sa...

Dette blir nok kjempe flott :>)

Klem fra meg

Landcharm sa...

Det så deilig ut, og jobbe ute i solen.

Virre sa...

Deilig å kunne pussle litt ute da. Gleder meg til å se lekehytta etter at du har svingt tryllestaven :)

Kos deg i påska!

klem

camillaslykke sa...

Hei, koselig Lekehytte, og koseligere blir den. Skjønner prosjektet er tidkrevende, men akk så moro:)
Veldig fin blogg du har..
Ha en fin helg videre!!

Anne sa...

Hei! Så koselig blogg du har:) Fint å male ute i så fint vær. God påske:)

VillaVanilje sa...

ååå jeg elsker lekestuer, misunner deg oppgaven å fikse opp slik :)
Koselig blogg! Hilsen villa vanilje