torsdag 7. februar 2008

Siste del fra mor å de..

Dette er nede i gangen. Legg merke til den lille dukken som sitter på en gammel bibel som er over 100 år... det er tilogmed gull langs kanten på den...ekte og tror eg ( ? )
Gamle bilder av slekta mi.. tippopleforeldre og besteforeldre.
Denne lanternen kjøpte jeg til mor til jul i håp om at hun skulle synes den var for stor å gi den til meg..Hehe : ) men neida.. den falt i smak og har fått hedersplass i stua mens vi venter på sommeren..
Dette gamle skapet går eg og å sogle litt på...det står klemt oppe i en smal gang med allslagsen skrot og krams foran.. kommer ikke heilt te sin rett her føle eg..hadde passt mye bedre inn i mi stua : ) Ønsker dere med dette laaange innlegget en flott uke og riktig god helg !! håper å være frisk som en fisk neste uke hvertfall.

2 kommentarer:

Emmeline sa...

Nå har jeg scrollet meg igjennom mange av innleggene dine;) Koselige bilder fra din mor sitt hus hun har det skikkelig fint og koselig. Er helt enig med deg i forhold til det skapet som sto på gangen sammen med støvsugeren.... Det var knallfint og bør absolutt løftes inn et sted der det kan komme til verdighet. At din mor ble glad for lykten skjønner jeg kjempegodt for den var rett og slett knallfin faktisk!!!
Ha en koselig kveld og tusen takk for koselig hilsen på bloggen. Jeg kommer nok innom igjen:)

Aina sa...

Heisann!

Så fint det var hjemme hos moren din, kjøkkenet hadde jeg byttet mot mitt tvert, og skapet ville jeg tatt i samme slengen;0)

Håper formen er bedre og at du får en koselig helg!

Klem.