lørdag 29. mars 2008

Fra bånn i bøtta til superlørdag !!

I dag var jeg tidlig i butikken for å handle mer maling til sekjsonen jeg holder på med.. raska meg hjem for å sette i gang.. så er ikke grunningen tørr enda !!! Da må man bare smøre seg med tålmod å vente en dag til.. Jeg fikk ivertfall gjort ferdig noen kurver jeg har malt.
Jeg bestillte et handlenett hos VIRRE tidligere i uken å i dag kom pakken !! juhuuu... se for en flott innpakning..

Handlenettet var superfint.. enda finere i virkeligheten... i tillegg hadde snille VIRRE lagt med en knallflott pung...Tusen takk VIRRE !!!
Se for en søt pung.. å den passet perfekt fordi..... Min lommebok ser nemlig slik ut !!! Så det var så midt i blinken som det kunne bli.. Så fra å være irritert over våt maling ble dagen min straks bedre etter jeg hadde vært i posten og hentet pakken min !!! Nå skal jeg rydde ut av den gamle " lommassen " min å fylle den opp med gullmynter, så da er jeg klart for shopping med det nye handlenettet mitt neste uke : )
Ønsker alle som er innom en riktig god helg !!!

Anbefaler alle å titte i bloggen til VIRRE jeg synes hun lager de flotteste ting : )

2 kommentarer:

Mummimamma sa...

Så flott handelnett, og kjempesøt pung.
Virre skjønte nok at du var så stinn av penger, at den gamle pungen din holdt på å gå opp i limingen av alle pengene som sprengte på :)
Regner med det var derfor din gamle pung holdet på å gå opp i glidelåsen?

Kos deg med maling og nytt handlenett i helgen!

Dag Eigil sa...

Koselig blogg med fine bilder. Inspirerende for oss som driver og innreder loftet.