onsdag 30. januar 2008

Bytur.

I dag har jeg vært en liten tur i byen med min mor. Jeg skal prøve å ikke shoppe noen ting som helst før jeg reiser til New York. Vet det blir veeeldig vanskelig... så gleden var stor da mor mi spurte om det var noe jeg ville ha. det er jo lov å få eller motta ting : ) Fikk meg denne jumperen som var veldig forseggjort og fin.
Var også å hentet ikkje mindre enn 16 stk bilder av mini på FAME..( DYRT ) så nå må jeg pakke opp alle og sortere ut etter hvem som skal ha hvilke bilder med hvilken ramme, farge, litt farge , motiv osv.....stress... Trivelig kveld til dere som er innom : )

4 kommentarer:

Virre sa...

Hihi...å ta imot må jo være lov ja. Kan jo ikke si nei, når man får en slik mulighet. Kjempe fin genser det ble på deg da.
Nå, hun så no bra søt ut den lille prinsessa di ja :)
ååå...jeg må innrømme misunner dere litt den new york turen altså...det blir nok en fantastisk tur :) Hotellet så jo bare himmelsk ut! Blir godt til dere det ja!

Aina sa...

Alltids kjekt å få gaver, det er lov ja, og det var en fin genser.

Du har ordnet bilder til halve slekten? De blir nok glade, ser jo sååå nusselig og søt ut, det lille jeg ser av prinsessen din:0)

Ha en koselig helg!

Cathrines blogg sa...

Hei, koselig blogg du har :o)
Jeg har inngått et løfte med min mann at jeg ikke skulle kjøpe noe som helst nytt på et helt år!!! Men jeg har også lov og motta :o)
Nå har jeg klart meg siden august, bare 7 mnd igjen....... Det har gått overaskende bra altså.

ChatrinesLiving sa...

Visst er det lov å få;)
Flott genser!
Å så nydelig bilder! Her blir det pakking ja:)
Kronen du laget var jo bar nydelig! Har lagd en del slike selv (de kan du se i min lille nettbutikk;)
Ha en super helg!
Klem:)