onsdag 23. januar 2008

Strikkegaver.

Vi har fått en nyyydelig strikkekjole i dåpsgave av ei som ikke kunne delta i dåpen.. Den var bare helt lekker... en løs krave og små strømper hørte med. Fargen var også midt i blinken : )
Flotte detaljer..tenk å være så flink !!
Kjolen var like fin bak som fremme.. jeg er helt imponert.. gleder meg til vesla skal trave rundt i denne : )
Fikk noen tova tøfler av ei venninde her forleden, de var kjempegode og varme. " svigermor " har stikket de andre små søte " skoene " har fått mange slike siden mini ble født. Kjempegreie og så holder de små " tånar " goe og varme på disse kalde dager : )
Fikk disse røde rett med jul nå.. Luen og er bare helt skjønn.. Har fått jakke også til dette settet, men den har jeg vist tidligere.. er veldig heldig som har så flinke strikkere i slekten !! I morgen får jeg vaskehjelp for første gang * spent * skal bli deilig å komme hjem til nyvaska hus.. så nå må jeg rydde før håndballkampen begynner. Heia Norge !!

1 kommentar:

Aina sa...

Hei igjen:0)

Noen strikkemester er jeg langt ifra, men gleder meg over at jeg har fått til tøfler jeg.
Den rosa kjolen var supernydelig, skulle nesten ønske jenta mi var lita igjen slik at jeg kunne pyntet henne i noe slikt men det kan jo bli flere småjenter senere;-D
Du er vertfall heldig som har så mange flinke strikkeglade rundt deg.

Vanskelig valg med tv-benk,de var jo fine alle-lykke til!

Ha en koselig torsdag, klem fra meg.