onsdag 2. april 2008

Hageplanlegging !!

I dag skinner solen å det er en herlig temperatur ute ! Har tusla litt rundt i hagen og planlagt litt.. Det som er helt sikkert er at i år skal det plantes syrintre , epletre og endel nye stauder i bedet jeg lagde i fjor.. Et fuglebad skal jeg også skaffe meg...å et lite fuglehus ( sistnevnte tenkte jeg å se etter i New York. ) ikke lenge til avreise nå !!!

Ellers har jeg fått malt et strøk til på sjenken, malt to kurver til, grunnet et bord, luftet dynene ute i hele dag, vasket 3 maskiner med klær i tillegg til å vaske badet !! I kveld skal jeg til en venninde å planlegge shoppingtur til høsten ...* spent *

2 kommentarer:

Merete sa...

Herleg når våren nermar seg og ein kan planlegge og putle litt i hagen :o) fuglebadet på bildet er utruleg søtt..pyntar opp samidi som fuglane kan kosa seg i det ;o)
Ha ein fin onsdag!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så effektiv du har vært!!
Her planlegges det hage også, men foreløpig bare inni hodet da, ute er det jo full vinter enda.
Skal bli deilig med vår nå da!
Høres ut som du får den litt på forskudd, med amerika reise, så spennende!
Ha en super dag!
Klem fra chatrine:)