onsdag 6. august 2008

Endelig

For en uke siden ble bedet mitt fylt med blomster. Kjøpte meg to store klatrestativ og plantet klematis og rosa klatreroser til disse. Hvite peoner plantet jeg også.. gleder meg til alt vokser seg stort.. Håper de trives i blest og saltsprøyt fra sjøen...valgte de mest hardføre typene. En buskrose kjøpte jeg også.. syns denne var nydelig.. så nesten ut som peoner.
2 stk like klematis.. ...
slik ser det ut nå.. har plantet ulike typer stauder fremme langs kanten.. men alle går i samme fargeskala, for et mer ryddig helhetsinntrykk.
Planter er kjekt !!

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Dette blir fint! Roser og klematis er bare lekkert da :0)

liven sa...

Flotte planter du har kjøpt til hagen din!!
Helt enig.....planter er kjekt:O)

janne - kathrine sa...

Så fint det ble :-)
Har fått sansen for klematiser jeg også. Hadde 5 stykker i fjor, men mistet 2 av de iløpet av vinteren (de var plantet i store bøtter).

Har planer om å kjøpe noen nye til et nytt bed som vi holder på med nå. Trenger noe som klatrer oppover for å skjule tomrommet under en høy platting. Men trenger noe vintergrønt også, så jeg får ta en liten kikk i hagebøkene mine ;-)

Ønsker deg en fin helg!