lørdag 30. august 2008

Slettevold inspirasjon

I dag har jeg gjort litt forandringer i stuen etter å ha lest den nye Slettevold katalogen. Lekegrinden er blitt flyttet i andre del i stuen , og den ene 2 seteren vi har i vinterhagen er flyttet inn i stuen.. jeg ble riktig fornøyd med denne delen av stuen nå.. Et gammelt kart jeg har hatt ute i gangen før er kommet inn over sjenken.

Lys i store glassvaser var det mye av nå til høsten... det var mye rotting og bruntoner...me like : )


Her stod en proppfull lekegrind før, men nå har jeg et mer behagelig syn når jeg står og lager middag.
Nyt siste del av helgen !! Det skal jeg i min nye " stuedel "








2 kommentarer:

Virre sa...

Koselig med litt forandringer. Slettvold er en stor favoritt her i gården også, turen går ofte innom når vi er i byen :) Kos deg med søndagen som kommer om noen timer!

Jorunn sa...

Så fint det ble! Jeg også liker bruntoner, de er så harmoniske syns jeg. Den sofaen på nederste bilde var virkelig lekker!!