tirsdag 27. januar 2009

Barnerommet er klart.

Tallerkenhyllen som er malt X antall strøk : ) Den ble bra tilslutt. Den gamle Jærstolen har min mor hatt når hun var liten. Den store bamsen som henger med hode, fikk jeg i barselgave på sykehuset av noen venniner .. Det var trangt i heisen når sambo skulle hjem med denne og 8 heliumsballonger : ) glad jeg ikke var med.


Denne dukkesengen har jeg hatt når jeg var liten. Porselensdukken fikk jeg av min mormor når hun levde. Dukkesengtøyet er veldig gammelt og har masse flotte detaljer.



Slik ble resultatet fra soveromdelen. Jeg er superfornøyd med hvordan det ble tilslutt. Den hodeløse gyngehesten er blitt pyntet med en lysslynge, den ble straks bedre.




Jeg har tapetsert bakveggen inni klesskapet med rosaprikkete Tildapapir. Her står en liten bamse og holder utkikk etter noen som kan montere klesstangen som ligger nymalt og klar til montering inni skapet : ) Håper han får øye på noen !

Den lille hyllen jeg kjøpte på fretex i går. Den trengte 4 strøk for å bli helt hvit.


Nå sover mini søtt på sitt nye soverom !

7 kommentarer:

Fotballmamma sa...

NYYYDELIG!
Så ut som et harmonisk soverom, nå MÅ hun bare sove godt!

silje-sin sa...

Kjempekoselig barnerom!

Tino sa...

For et nydelig rom det har blitt. en liten prinsesse verdig. Min egen frøken er snart 12 og vil ikke ha noe i nærheten av rosa inn på rommet lenger ;) Synes det var så koselig da rosa var populært,meen det endrer seg litt underveis.

Frk Mille sa...

Så flott rommet ble, skapet ble jo knallfint! Får håpe lille mini er like fornøyd :)

Lykkehuset sa...

Hallo, hallo! Det er noe til deg på siden min:-) Smiiiil!

Ida sa...

Så utrolig koselig og FINT! :)

Haha.. måtte le av tanken på synet av din mann med bamsen og ballongene... hahaha :)

Ha en superfin kveld! Klemmer

Bjørkely sa...

For et flott lite prinsesse rom!
Det er så flott med en tallerkenhylle på barnerommet!