fredag 30. januar 2009

Nytt til helgen.

Jeg var innom Maison Marie i dag for å bruke en tilgodelapp jeg hadde. De hadde 1 stk igjen av denne flotte Lene Bjerre duken. Når jeg kom hjem å la den på spisebordet ser jeg at den ikke er skikkelig sydd i den ene enden ( tråden løsner ) !!!! ARRRG ! Må få gjort noe med det fort så skaden ikke blir verre.


Jeg fikk kjøpt knotter til kommoden jeg maler. Den blir hvit....turte ikke prøve meg på turkis. Neste gang jeg skal puss opp møbler skal jeg overveie andre farger : )

God helg!

3 kommentarer:

Frk Mille sa...

Flott duk og noen kjempelekre knotter. Tipper kommoden blir kjempefin med disse. Bir det turkis eller? God helg

Jannicke sa...

..så dumt å oppleve dette med nyinnkjøpt duk! Jeg hadde en kjedelig opplevelse også forleden. Kjøpte en nydelig lang hvit bomullsduk på en av Bergens fine interiørbutikker (skal ikke nevne navn). Kommer hjem, så er det masse hvit stearin midt på duken!!! Duken var altså brukt før de solgte den til meg! Skulle ikke vært mulig. . Fikk selvsagt byttet, men irriterende med alt ekstraarbeidet!

Klaffen sa...

Duken var topp - men akk så kjedelig å oppdage sånt når man kommer hjem! Knottene var drit stilige:) ha en strålende helg