søndag 16. september 2007

Mini Julaften ?





Mine foreldre har vært på weekendtur i København i helgen.. så da vanker det alltid noen bygaver..hehe.. er storfornøyd nå. Mor har jammen truffet blink denne gang. Hadde skrevet en liten ønskeliste fra Lisbeth Dalhs julekolleksjon., men den pakket de ikke opp før i desember . men noen skatter hadde hun selvfølgelig med seg.. en søt hjerteramme til Babygirl , 2 fattigmanns lykter ( knallfine med lys i ) , og 2 stjernetelysholdere for vegg... kansje de skal gå som julepynt.. litt usikker på hvor de skal få sin plass. En pose minimars fikk bli med meg hjem og et kjempeflott kjolesett til lille ba.. i tillegg hadde hun kjøpt masse som hun skal gi som julegaver til babyen..

Jeg fikk også rasket med meg siste utgave av hus och hjems
jattenummer mens jeg ventet på flyplassen , så nå er det ned i hvilestilling og frem med minimarsene : ) god søndagskveld alle sammen !

1 kommentar:

Virre sa...

Så gøy at du ble fornøyd med handelen. Visste ikke at du hadde blogg jeg, men her kommer jeg nok mer enn gjerne igjen :) Var virkelig fine gaver du hadde fått fra danmark, den ramma var jo bare helt midt i blinken til ei lita tulle, åsså så søte klær, ja, det er jo nesten skummelt å skulle gå å handle babyklær. Håper du koser deg :)