lørdag 1. september 2007

Mine siste prosjekter.







Synes inngangspartiet vårt er så kjedelig så jeg laget meg noen dørskilt her om dagen og flettet en hjertekrans av bjørkegreiner.. planen er at kransen skal henge på døren og pyntes etterhvert til de ulike årstider : )


Laget også et eget skilt til neste sommer...med teksten : I HAVEN...


Har også store planer for hagen min. Jeg har fått laget meg et bed i år pluss vi har fått bygget oss en liten vinterhage.


Jeg mangler derimot plommer på mitt 4 år gamle plommetre..noen som vet hvor lang tid det kan ta før treet begynner å bære frukter ??


Epeltre og pæretre står på neste års prosjekt.. sammen med pioner, hvite syriner , klematis og ulike gamle rosetyper til mitt bed..


1 kommentar:

Frk Mille sa...

Så flinke du e med dine to små hender og ditt lille hode ;) Likte godt velkommenskiltet med hjerte i stein.