lørdag 12. juli 2008

Kake til bryllup !

Da er kaken klar.. skulle egentlig ha et stort hjerte med jordbær i midten..men det var ikke så lett å få til.. ivertfall ikke slik jeg hadde tenkt. Værsegod ta deg gjerne en smaksprøve : )
Nå er det bare å sende mini til besteforeldre og hoppe i kjolen å pakke bagen for vi har nemlig leid oss rom på hotellet der bryllupet skal være.. hørt rykter om 18 kaker til kaffen...JIIIIIIKS !! Gleder meg allerede til hotellfrokosten i morgen tidlig..

Klem fra kakemonsen !!

3 kommentarer:

Virre sa...

Mmmm....den ser helt nydelig ut :)Blir godt med hotellfrokost i morgen. 18 kaker er ingen sak :) Du må jo smake på alle.

Drømmen om en eplehage sa...

Oh my gådd!
Nå ble jeg ikke fysen på kake i det heeeele tatt. (Lygekors på ryggen)

Så bra lysestakene falt i smak :o)

Kos dere i bryllup og nyt litt hotelltid!
Sommerklem fra meg

Meg sa...

Fikk ikke særlig lyst på kake nå..
Håper det går greit at jeg skriver tilbake her, takk for koselig kommentar på lampene :) Lampene er bestilt fra leverandør som heter Ganddal gave og interiør. Lampen er av market casa nova. Jeg har bare funnet adresse til leverandøren, hvis du googler navnet så får du opp det.
Ring de og hør hvor de selger disse lampene.

Sommerklem