fredag 18. juli 2008

Før og etter trefelling.

Jeg fortalte i forrige innlegg om at vi hadde hogget masse trær. Her ser du hvordan det så ut før. . Huset bak trærne er barndomshjemmet mitt og der bor mine foreldre ennå. Det er bare ett hus imellom oss og dem. Slik ser det ut nå.. nå kan vi se rett ned på brygga og det er utrolig mye lysere og luftigere enn det var før.

Her ser du naboens hus, her har vi tatt et kjempegrantre og en barlindbusk som var fulle i lus og nesten helt brune.
Slik ser det ut nå.. vi får litt mer sjøutsikt fra terrassen vår i tillegg til at det er blitt lysere på denne siden også.

Håper vi kommer oss ut i hagen i dag også.. vi skal legge brostein mellom hekken og gresset slik at barken holder seg på hekksiden og ugresset på gressiden : ) I tillegg vil jeg at sambo skal lage et nytt bed for meg på fremsiden av terrassen, der må jeg nok smiske litt.. han begynner å bli litt lei alle mine prosjekter, men det blir jo så fint sier jeg da med mitt beste smil : )
god helg alle sammen !!

4 kommentarer:

Jorunn sa...

Nå ble det luftig og fint ja :0) Du får smiske med gubben, skryte av de fine armmusklene han får... Også vet jeg det er to ting en mann ikke kan si nei til: mat eller kos(av den intime sorten) ;0) Lykke til!

@__EY__ sa...

Huff,

ja, sikkert deiligt
å få vekk noen store
gamle trær.
Nå så det mye lysere
å lettere ut.

Ha en forsatt god sommer ; )

Charlotte sa...

Oj, så stor forskjell det ble! Bedre utsikt og mer lys inn i huset er jo virkelig å foretrekke.

En fortsatt god helg:D

Millas hem sa...

Härliga bilder, vilken utsikt!
Kram Camilla