onsdag 9. juli 2008

Jeg fant jeg fant...

jeg var ute å trillet tur med mini her for en uke siden.. da jeg så dette " lekre " hageslangestativet lå slengt oppå noe som kunne ligne på en bosshaug.. frekk som jeg er gikk jeg å ringte på å spurte om det var boss som lå i hagen.. mannen som åpnet trodde sikkert jeg feilet noe når jeg spurte om å få den rusta jerndingsen som lå på toppen... - ja versegod forsyn deg sa han...

å resultat etter fjerning av gammel maling med stålbørste og pussepapir, en omgang med sinkspray og to lag med sort spraymaling ble slik : Nå er det bare å vente på at sambo skal henge den opp i murveggen ved kjellerdøren vår... å det kan jo ta tid, men flott ble den !! Ikke sant ?

9 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Den ble jo riktig lekker :-)
Tror ikke jeg hadde tenkt så langt hehe, men utrolig hvor fint alt kan bli hvis en bare briker fantasien ..
Veldig god ide .-))

Sommerklem

Anne sa...

Gusj!!! Så rålekker, JEG hadde ikke malt den engang jeg...

Hlsen en "rusty" girl, som bare elsker rust :-)))

Meg sa...

Stilig den ble! Jeg har oppdaget spraymaling også for tiden og nå er det mange gamle ting som "gjennomgår"

Ha en fin kveld!

Smilla sa...

Sansen for å gjenbruke gamle skatter og dette var jo et svært vellykket prosjekt. Koselig blogg du har!

Tonje Marie sa...

Så smart!
Dette skal eg huske på, så neste gong eg finn noko på min veg, skal eg sjå kva det kan bli ut av det =)
God ide :)

borghild sa...

Det gjelder bare å se mulighetene, så kommer man kjempelangt med andres 'skrot'!! Kjempefint ble det!! Og tusen takk for tips ang bordet mitt, har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre, så foreløpig blir det stående... Og ja, det er nå bekreftet, de har utrolig mye fint på de 4 årstider!!!:-) Klem B:-)

Hege sa...

Den ble knall tøff jo!!
Eg er så pinglete av meg, så eg hadde sikkert bare tatt an og løpt *ler*
Ha en fortsatt fin sommer :)

liven sa...

Hmm.......hva folk kaster!!
Denne hadde jeg tatt selv. Ble så flott og mye finere enn et slikt plastoppheng som jeg har:O)

tinemor sa...

Ja, det er utrolig hva litt maling gjør!
God helg!