torsdag 5. februar 2009

Heklet sjerf

Jeg har aldri heklet før , men nå har jeg fått helt hekledilla !!! Dette lille skjerfet heklet jeg til mini i løpet av gårsdagen. Jeg fikk god hjelp og veiledning i pausen på jobb i går, så hele kvelden i går satt jeg og heklet. Blomsten har jeg heklet i dag. Slik ble det. Jeg fant oppskrift i BenteB sin blogg. Det er kopi / etterligningsoppskrift av et NOA NOA skjerf. Dette passer nok fint til våren., lyst og lett : )

Nå må jeg finne noe annet enkelt hekletøy å prøve meg på !

13 kommentarer:

Monicas sa...

wow.....aldri hekla, å så skaper du dette? Steike ka flink du e da....ha fått mæ ei heklebok, så nu får æ parker nesen min ned i den, så kanskje e lær....ha en fin dag

PillePalle sa...

Skjerfet har blitt kjempefint! Det liker jeg veldig godt!

Utrolig at du har aldri heklet før! Nå har det blitt en storsuksess med det samme. :)

Hilsen fra Pillepalle

Bette sa...

Imponert!! Det var jo kjempefint!
Ha en fin torsdagskveld:o)

-Bette-

Frk Mille sa...

Aiaiaiii, Miss T... e det mulig. Var jo steinfint og den blomsten var jo bare så nydelig!!! Mektig imponert!

Tino sa...

Så nydelig det ble! Øver litt på hekling selv, det er kjempegøy :)

Landcharm sa...

Så flink du er til å hekle. Kjempesøtt skjerf.

Maliva`s verden sa...

Ja jeg skjønner godt at du har fått dilla på disse rosene...kjempefine...

Jannicke sa...

Nydelig skjerf til små damer!
Ha en fin kveld.

frk.B sa...

Så god du er!
Skal vel ikke si det, når jeg jobber for Noa, men det var finere det du laget syns jeg:)

Liv Elin sa...

oioi - DET må jeg si !! Aldri helklet før - og får til et så flott helkearbeide !!!
Imponert !!

Driver å lærer meg heklekunsten av ei veninne - men er langt ifra så kjapp å lære som deg ! ;)

Eller en kjempeflott blogg du har her !
God helg !
L fra Husrom & Hjerterom

Crinoline sa...

Dette har du jammen fått dreisen på. Bøomsten var ekstra nydelig. Lykke til videre.

Frøken Lykkelig sa...

Utrolig fint!!! Aldri heklet?!?!? Ser jo ut som om du har gjort dette LENGE!! Veldig imponert ja!!!

Kristoffa sa...

Dette var kjempefint!!! Jeg har heklet noen sjal i det siste, men nå fikk jeg jammen meg lyst til å lage et slikt som du har laget:)