fredag 13. februar 2009

Vårklær fra NoaNoa

Jeg kjøpte noen nye vårklær til mini idag. Syns ALT de har på Noa Noa er lekkert, det er så mange flotte detaljer på klærne. Her er en nattkjole med et lite broderi nederst på armen. Denne blir nok brukt som en vanlig kjole med strømpebukse til. En gammelrosa strikkejakke som passer til det meste.

En til nydelig kjole !!! Å som jeg gleder meg til mini kan bruke disse nye plaggene.

En røff strikket tighs med knapper nederst på bena.




Ellers kjøpte jeg 2 stoler til mini sitt rom på fretex i dag, men de får dere se en annen dag.
Ønsker dere alle en flott valentinshelg !!

7 kommentarer:

Ann Helen sa...

Nyyydelige klær! Må innom der snart skjønner jeg:)
..har lyst på noe til meg selv også..
GOD HELG!

Christinas låvebutikk sa...

Masse fine klær!
Ha ei fin helg!

Sivs hus sa...

Hei, TAkk for hyggelig hilsen. Gratulerer med lekre klær- dit må jeg en tur også:-) God helg! Klem Siv

Ida sa...

Åh, så utrolig nydelige klær! Jeg elsker noa noa - både til voksne og barn ! ALT de har er så og si til å spise opp :-)

Gleder meg til å se stolene også :)

God helg! Klem

Monicas sa...

fine klær ja...den forklekjolen var så søt--go helg

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelg hilsen. Happy Valentine til deg og dine også. Klem Siv

Tyra sa...

Å, så flotte klær!!
Jeg handlet litt på salg på Noa Noa, men favvokjolen ble litt for trang over puppene.;0) Mannen sier jeg ikke får lov å klage på de, men DA gjorde jeg det, altså!! SÅ lekker kjole med jakke til, og så får jeg ikke glidelåsen igjen der oppe, da har man LOV å klage litt, syntes jeg! :0(
Vinterklem fra Cathrine