lørdag 28. februar 2009

Små hekleprosjekter.

I løpet av gårsdagen heklet jeg noen småting til... dette skulle egentlig bli en muffins..men det ble en brosje eller blomst , vanskelig å si : ) Men den kan jo pynte opp et skjerf eller et klesplagg.
En til blomst, disse er veldig greie å hekle.. Har lekt med tanken på å hekle en drøss av disse i ulike farger og størrelser å sy de sammen til et fargerikt skjerf til mini.

Slik ble min fantasimuffins...LANGT fra slik den egentlig skulle se ut.!! får prøve meg en gang til senere.

Tror jeg begynner på et slikt blomsterskjerf til mini nå i eget shabbydesign : )
GOD LØRDAG TIL DEG



8 kommentarer:

Frk Mille sa...

Så flink du er med heklepinnen Miss T. Jeg er imponert!

Hege - BOLIGglede sa...

Så flink du er til å hekle! Har fått hekledilla, men jeg har aldri lært det ordentlig. Er så morro for det går så raskt. Heklet to luer siden torsdag..:) Prøvde meg på noen blomster, men de ble ikke så fine som dine..

Sologbolig sa...

Skjønt ! Det er utrolig mye fint en kan trylle fram med litt garn og ei heklenål, og du klarer det utmerket ser eg. Ønsker deg ei flott helg !

Crinoline sa...

Blomstene ble fine. Har også pyntet skjerf og luer med hekleblomster.

moa sa...

for noen søte små hekleprosjekter du har på gang..
fortsatt fin helg!

moaklem

Anonym sa...

Så søte blomster du hekler! Skulle så gjerne ha lært å lage slike. Har du en oppskrift? Legger meg til bloggen dn med det samme!
Ha en god helg!!

Merete sa...

så flotte rosettar du har hekla! og muffinsen var jo kjempesøt..kjekt med slike små prosjekt innimellom :)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med lekre hekle blomster! God helg fra Siv