tirsdag 10. februar 2009

Nye espressokopper og bestemorsruter !

Disse 2 søte espressokoppene kjøpte jeg på Brødrene Pedersen i dag. Tefatet var laget slik at koppen passer i den ene enden så er det plass til noe " attått " ved siden av...mmm. Disse blir nok flittig brukt. Her er morsdagspresangen min. Interiørblader og god bodylotion : )
Så langt er jeg kommet på bestemorsrutene...hehe.. men jeg tror jeg har forstått gangen i det nå. Hekletøyet har jeg i en fargerik boks fra House Doctor.



Nå må jeg tilbake til heklingen , så jeg ikke glemmer hvordan jeg gjør det !

8 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer med flotte espressokopper og kule farger på bestemorsrutene. Nesten de samme som jeg jobber med:-) Ha en fin tirsdag. Klem Siv

liven sa...

Kjempeflotte kopper du har fått deg!!
Og lekre farger på hekletøyet ditt!!
Denne sprayen har jeg kjøpt hos jernvaren her og den stod sammen med annen hobbyspray!!
Lett å jobbe med så det var jo gøy!!

Ha en fin tirsdagkveld:o)

Frøken Lykkelig sa...

Kjempefine kopper!! Og det ser nå ut som om du har fått dreisen på bestemors-rutene..... jeg kan ikke hekle.. men har lyst å prøve:-)

Prinsesse Elin sa...

DU HAR BARN SOM HAR SKJØNT DET:o) Jeg må nok kjøpe alle interiørbladene mine selv og enda da sier engelen....hvor mange skal du ha av de der.....
Koppene er nydelige. Høyt på ønskelisten srår en kaffe maskin og kopper som man kan fylle kaffen i:O)

Frk Mille sa...

De samme koppene sto faktisk jeg også og så på. Kjempefine.
De bestemorsrutene ser jo knallfine ut. Du er som skapt for heklign Miss T :)

Merete sa...

ohh...knallfine espressokoppar!! bordet blir såå lekkert når du dekker med dei koppane. og kaffien smakar heilt sikkert mykje betre og ;)

Monicas sa...

ka fin de va..:)gleder meg til teppe er ferdig,.koselige farger du har valgt.

Klaffen sa...

Koppene var nydelige!! Så herlig med blader og ny lotion!! Og du... er skikkelig misunnelig på den heklinga altså! Ser enkelt ut, men er IKKE lett... veit jeg! beundrer deg! klem