lørdag 29. desember 2007

90 års dag og rundvask.



I dag har vi vært i 90 års dag på gamlehjemmet hos min farmor. Etter noen timer der var det hjem å begynne å vaske ut huset. All julepynt ble fjernet utenom adventstakene. Vi skal ha 12 gjester i morgen til nyttårsbrunsj, vi skal feire samboers bursdag 1 dag før tiden siden vi skal ha middagsgjester på nyttårsaften også. Jeg har fått meg ny damaskduk på 3 meter som endelig dekker hele bordet når klaffene er i.. men det var et hekkan å styke.. i tillegg til at jeg er udugelig på stryking kom det hele tiden nye rukker...arh !! .. ellers har jeg dekket med mitt kosta boda glass servise og krystallglass.. mangler bare ekte sølvbestikk så kunne kongen kommet på middag : )

1 kommentar:

Frk Mille sa...

Så fint bord du har dekket, til og med bordkort ;) Kjenner til det med stryking av den 3 meter lange damask duken. Jeg sto også og strøyk til den store gullmedaljen på min 3 meter lange damaskduk. Var ikke lett jobb nei. Lykke til med brunsjen i morgen, hva står på menyen?