lørdag 15. desember 2007

Pakkene nesten i boks.


Starta dagen to timer i frisørstolen... å vips 1700 kr fattigere starta julahandelen med et brak. Fekk nesten alle pakkene i boks, mangler kun noen få : ) Pakkerusjet gikk mye bedre enn forventet. Etter 3,5 timer med handling å to turer i bilen for avlessing av poser va det unnagjort !! Ganske mye melkespreng då ja... så når bagasjerommet var fyllt til randen var det klampen i bånn hjem for å koble mini på meieriet..hehe : )

Rakk akuratt å få med meg at Norge kom til finalen i håndball VM !! Juhuuu... I morgen er det lutefisk ( ÆSJ me dont like ) hos svigers å det midt i selveste Norge - Russland finalen... men eg ska nok få an med meg likevell.

Go lørdagskveld jenter å HEIA NORGE I MÅRÅ !!!

2 kommentarer:

elin1976 sa...

Hallo og god kveld. Lutefisk....kan vi to starte en klubb der man hater lutefisk. Jeg har faktisk smakt dette og bare konsistensen er et he...isteden for å svelde så vokser fisken i kjeften og det er akkurat som den legger masse egg som klekkes med det samme og til slutt klarer jeg ikke mer og sitter der som et lite barn og spytter og spytter mens hårene på armene reiser seg......aldri mer! Min opplevelse...Uff jeg skulle aldri ha begynt å tenke på deg en gang for jeg kjenner at jeg blir kvalm. he he

Aina sa...

Joiner klubben, som om ikke "vanlig" fisk er ille nok!!!
Godt å være ferdig med gavene da, mangler bare 4 vi nå, så er gavene unnagjort -men har jo alltids mye i huset som skal gjøres;-p
Ha en trivelig uke.