fredag 11. januar 2008

Glede meg !!

I april ska me reisa te New York med et vennepar. Eg bytta Veneziaturen eg fekk te jul med NY istedenfor : ) å på dette hotellet ska me bo. Hudson hette det.. ser knallfint ut..
Hotellet har egen takterasse.

Å sove gjør man her.. fiiine blomstene
Å eg ska ivertfall bada litt her med champis på kanten : )
Sminka fjeset mitt her...
Ta en drink eller fem her kansje.. merk.. mini skal ikke være med på turen... .dakar liten.. hu skal være litt hos mormor og morfar og litt hos farmor og farfar.. det går nok så fint. Å maten kan vi innta her...
Dette blir luxus. Glede meg som ein liden unge. Ska reisa med den største kofforten og den ska ver tom på vei bort og smikkfodle på vei hjem. juhuuu : ) god helg alle sammen !!

1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Å herligheten, detta såg skikkeleg flott ut!!!
Eg skulle ikkje hatt noko imot å budd der eit par veker, nei.
Du får det nok flott "øve der".
Ha ei finfin helg:)