mandag 7. januar 2008

Shopping igjen....

Noen lys er viktig i denne mørke tiden. En sprek strikkekjole til mini. Hun skal til fotografen på onsdag men denne blir nok litt for voldsom tror jeg.. kjører litt mer plain då tror eg.
En engel igjen.. men denne var på salg så da er det lov.. pluss denne skal hvile helt til neste jul. Noen små søte filtengler .. skal henge på trollhassel neste jul så de pakkes også ned.

Kjøpte de 2 siste tallerkene jeg manglet til mitt nye frokostservise., så nå har fullt sett.
Var innom jobben og der fikk jeg disse søte vantene til mini i " pusestoff " av min gode kollega.
Så fikk jeg meg noen knallgode nye sko.



Nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke komme meg ut på tur !! Ut på tur aldri sur : )

3 kommentarer:

Virre sa...

Nei, ser man det, frøkna har vært ute å shoppet ;) Man kan da vel ikke leve uten shopping! Så fine joggesko du har fått deg da. Jeg har akkurat vært på trening å prøvd mine nye nå, de sto i gangen å ventet på meg da jeg kom hjem. Jeg ønska meg det til jul av samboeren, men det fikk jeg ikke. Men han syntes nok at jeg trengte nye for de jeg hadde begynte å bli ganske slitt. Så i dag hadde han kjøpt nye til oss begge to.
Det var en ordentlig gladkjole du hadde kjøpt til mini`n. Kjempe fin :)

Lena sa...

Så mye fint du har shoppa da:) Gøy med noe nytt! Skulle også hatt meg en tur nå når det er så mye salg, får vel se om ikke jeg får tid en dag! Ha en kjempefin kveld!

Aina sa...

Søte kjolen, og så mye kjekt du har handlet.
Blitt noen spaserturer med ny skoene da? Her er dørstokken kjempehøy...*sukk*
Ha en fin onsdag!