fredag 9. mai 2008

Hagedag

I dag har jeg vært i hagen hele dagen... jeg fikk spylt inngangspartiet og trappene.. plantet sukkerertene mine...endelig !
Luket i X antall timer.. har et stort berg i hagen med masse sprekker i.. Her plantet jeg masse steinbedsstauder i fjor. De har vokst ganske godt på 1 år.. fylt på med ny jord blandet med singel, slik at den blir liggende på plass litt lengre.
Rododendroen står i full blomst nå ved inngangen.. dette bedet ligger veldig dumt til.. dette har ikke jeg laget, men det har vært der fra før... Hortensiaen har fått komme ut på trammen.. å ønsker gjester velkommen : )
Ampel...
Ellers har jeg klippet plen.. plukket løvetann til den store gullmedaljen.. I morgen satser vi på båttur. Ha en strålende helg alle sammen !!!! For det skal jeg i solskinnet : )

5 kommentarer:

borghild sa...

Så flittig du har vært! Vet ikke om du er en av de som koser deg med hagearbeidet, men jeg gjør det dessverre ikke, og er sjeleglad for at vi er ferdig, for denne gang iallfall... Det dukker vel opp noen flere løvetann etterhvert...:-) Du har forresten en fantastisk utsikt fra verandaen, sukk... idyllisk! God helg! Klem B:-)

Drømmen om en eplehage sa...

For noen nydelige blomsterbilder!

Jeg lo godt her nå... Desserten din i innlegget under så ut som småstein eller blåskjell i melk før jeg klikket bildet. Sunn tenkte jeg, ja det er ikke rart for det går jo ikke an å spise stein... *humre*

Ha en strålende pinsehelg videre!
Klemmer fra meg:)

liven sa...

Håper du har hatt en fin pinse......du har jo fått gjort så mye i hagen at du har vel kunnet slappe av litt også!!
Fine bilder:O)

Hilsen fra landet sa...

Gjett om det var mye i min smak inne hos deg da!! Herlige fotos.
Ønsker deg en fiiin uke!

tinemor sa...

Så flink du er!
Det er deilig å holde på i hagen å pusle når det er ok vær. Jeg finner ro da. Enn du?
Flotte bilder :-)