søndag 14. desember 2008

Julegavene

er nesten i boks. Mangler kun 3 stk nå., det er en god følelse. Pinnekjøtt til 1 juledag fikk vi også handlet inn før helgen. Nå gjelder det bare å komme seg på beina etter omgangssyken som slo oss ut på fredag ( sikker på at det var noen ulumskheter i lussekattene vi fikk på barnehagefrokosten !!!) så vi har ligget strekk ut hele helgen., nå ligger mini strekk ut stakar. Vi har ikke tid til mer sykdom nå her i Shabbyhome, nå skal siste tid før jul nytes og julevasken tas for fullt og alle basilusker vaskes ut !!

God 3 søndag i advent !!

7 kommentarer:

Tulip sa...

Huff ikke bra med omgangssyken nå rett før jul. Det er typisk at sånnt går rundt disse tider. jeg bruker å få det i romjula...men får banke i bordet og håpe jeg slipper...

Deilig å være nesten ferdig med gavene! Heldiggris!

Monicas sa...

ÅÅhh...omgangsyke....er det værste jeg veit....hmm..bra at du vasker bort basselusskene.....;:) Go bedring og go søndag

Therese sa...

Håper dere har hatt en "fin" vaskedag :) bare 3 julegaver igjen er da ikke så ille, spesielt når man har vært nede med influensa. Jeg er snart ferdig selv, tror jeg da ;)

Frk Mille sa...

Nå må det være nok sykdom for i år i Shabbyhome. Flott julegavepapir du har, gjenbruk er en fin ting ;)

Aina sa...

Huffa, omgangssyke er pyton og passer dårlig i førjulstiden (resten av året også når jeg tenker meg om hehe..)
Ønsker dere god bedring og en fin ny uke..

Klem!

Unknown sa...

Tre gaver igjen ... det imponerer. Jeg holder på å pakke inn, og håper å bli ferdig i løpet av et par deager. Du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
klem...Ellen

Villblomsten sa...

Masse flott du har i bloggen din :-)
skikkelig kreativ er du :-)