fredag 12. oktober 2007

Bursdagspresang på forskudd : )





Var innom på jobben en tur igjen i dag., og der fikk jeg bursdagspresang av min bestis kollega... hun hadde strikket noen kjempeflotte pulsvarmere til meg !! de passet perfekt og var akkuratt min stil.. Så tusen tusen takk igjen kjære venn : )

Ruslet en tur i byen etterpå og var innom biblioteket og lånte noen hobbybøker til helgen.. trenger litt påfyll av inspirasjon. Det var 7 år siden jeg hadde vært på biblioteket sist i tillegg hadde jeg en gjeld på over 315.000 tusen kr!! De hadde tøyset med NOLLENE som damen så pent sa.: ) . så det var endel frem og tilbake.. Ordna seg tilslutt..

Det ordner seg for snille piker vett du : )

trengte en belønning etter alt strevet.. så det ble smågodt for 123 kr på Narvesen.. JIIIKS !! snakket i telefonen mens posen ble fyllt opp så det får være unnskyldningen. Kjøpte meg også en ny bukse , en tights og et skjørt... i str. M... hmmmm... er sånn cirka str Elefant nå ja.. og etter alt smågodtet og Chiken Curry til middag i kveld så blir det jumbostørrelse.. men uten mat og drikke duger helten ikke !! Gooood helg.. Håper jeg kan rapportere om at jeg har født til mandag... * drøm *

2 kommentarer:

Frk Mille sa...

Så fine pulsvarmere du har fått, det va en snill kollega.

Flaks du slapp og betala gjelden din, hehe. Må komma innnom ein dag å mysa i huset ;)

Aina sa...

Damn, den regningen da mann, godt det var en feil:-)
Fine pulsvarmere, jeg fikk med meg penger av mannen for å kjøpe meg bursdagsgave: regndress, altså bukse og jakke, men det var ikke så enkelt. Jeg ville ikke betale 3000-4000 som det kostet for de jeg likte, så jeg endte opp med bare regnbukse. God gammeldags Helly Hansen så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke trille lange turer med lillemann. Fikk jo kjøpt mye annet kjekt for pengene som ble til overs da hehe...
Den jakken får jeg vel satse på at jeg får til jul;-)
Får krysse fingre for at du havner på føden i helgen, håper den uansett blir fin:-))