lørdag 20. oktober 2007

Flotte gaver !!






Jeg fikk masse flott i går på bursdagen min. Min bestevenninne kom med roser, kake og en kombinert fødsel / bursdagspresang som var en hjertemedaljong og øredobber fra Dyrberg/ Kren ( mitt favorittmerke !! ) Suuuperfint!! I tillegg fikk jeg flotte blomster, penger, gavekort, mer penger, LAMB bodylotion, sjokolade..


Å så....... * trommevirvel * kom samboer å spurte om jeg var klar for pakke...Oh yes... å det var en steinflott diamantring i hvitt gull som jeg absolutt ELSKET !!

3 kommentarer:

Virre sa...

Så mange fine gaver du fikk. Den diamanten ringen var jo bare toppen av lykke :) Vi har en ting felles, jeg også elsker dyrberg/kern, har likt hjerte som du fikk også, elsker det.

Frk Mille sa...

Så heldige du va, sjøl om den finaste gaven ikkje kom (babyen). Jaja, då får dåkkår kver sin dag ;) Smykke du fekk så jo steinfint ud, sugglesuggle... Diamantringen og så jo nice ud... ser an ikkje så godt... må komma bort ein dag sånn at eg kan få et nærbilde av an. Snille mann du har fonne Miss T.

Aina sa...

Så koselige og flotte gaver du fikk, tydeligvis så er det mange som setter pris på deg og vertfall venninnen og mannen din:-)
Lykke til (igjen) måtte babyen komme snarest;-))