søndag 15. mars 2009

Gavedryss

I går var jeg og mini på besøk hos en kollega av meg. Hun har pensjonert seg og driver på med all slags håndarbeid. Jeg fikk disse flotte tovede grytelappene., det passet perfekt siden jeg trengte nye og kjøkkenet mitt har grå fronter : ) Elgen passer på at de henger fint ! Mini fikk en flott påskepakke med en liten tovet veske, en heklet lue, nydelige strikkesokker og en tovet påskekylling !!

Jeg fikk også disse nydelige strikkestrømpene !!! mini fikk i denne fargen også ... jeg ble helt målløs ! De sitter perfekt på foten og er bare lekre å se på . Disse kommer til å bli flittig brukt !
Jeg fikk også med meg 2 interiørblader med masse inspirasjon !!!
1000 millioner takk igjen kjære søte deg !

10 kommentarer:

Camilla sa...

Så utrolig heldig dere er og så dyktig hun er.. :) Sokkene var jo helt utrolige!

Maria ( Idekroken ) sa...

Så heldig da ;) flink venninde ;) Og bolig-bladene er en av mine favoritter :)
Klem Maria fra Idekroken

Ida sa...

Så heldig du er da.. man kan bli helt målløs og overveldet av hvor mange snille mennesker som vandrer rundt omkring :-) Man kan ikke annet enn å være veldig veldig takknemlig :)

Grytelapper, småprinsessestæsj og sokker var kjempefint - hun er ordentlig flink da! Digget strømpene :)

Klemmer

Cathrine sa...

for en flink dame:) du har fått utrolig mye fint:) de sokkene var jo helt topp! hvor har du kjøpt elgen din?(knaggen)den var stilig!

ha en fin uke! og kos deg i de nye strømpene dine;)

mi-rachel sa...

de sokkkene var jo bare helt utrolig fantastisk nydelige. så heldig du er.

bra og høre du og er med i "kokosbolleklubben" :)

Sommerlyst sa...

Ååå så mye fint du fikk. For en venn!! De sokkene skulle jeg gjerne hatt ett par av - aldeles nydelige!

Ha en fin uke!
Klem

Virre sa...

Det fårn si, det var jammen meg lekre saker fra en super snill dame. Mini er nok søt i påsketilbehøret sitt :) De sokkene hadde jeg også godt kunna tenkt meg ja!

Ha en fin fin tirsdagskveld da Miss.T

rod i hob sa...

Takk for kommentar :-)
Kjekt med nye bloggar eg ikkje har våre på før :-)

Fru Luna sa...

Hei og takk for besøket i bloggen min :) Jeg lover å vise bilder når soverommet er ferdig ;) Har flyttet inn møblene igjen i dag, men mye gjenstår... Så da går det nok noen dager får bildene kan tas. Ha en fin kveld!

Kjeruben sa...

Jøss! Så heldig du er. Hils den generøse kollegaen og sei ho har eit varmt hjerte :-D