fredag 6. mars 2009

Ny kjøkkenhylle !

I det ene kjøkken hjørnet mitt er plassen dårlig utnyttet. Det samler seg masse papirer her hele tiden og man kan til tider ha vanskeligheter med å finne mikrobølgeovnen ! : ) Jeg tok kontakt med en møbelsnekker som har ordnet problemet for meg. I dag kom han og monterte denne hyllen , straks mye bedre !! Så nå får vi se hvor lenge det holder seg ryddig : ) ser jeg må rydde i kokebøkene mine som ligger i vinhyllen..kanskje de flytter inn i nyhyllen. Vi får se.

Ønsker alle som er innom en flott fredags kveld !!!

6 kommentarer:

Merete sa...

Så flott det blei!! god helg til deg og :)

Henriette sa...

Så fint det ble :-) Gratulerer med ny hylle og god helg!

Frk Mille sa...

Så bra det ble, kjekt med mye hyller på kjøkkenet. Får aldri nok av det. Passet perfekt.

God helg!

LYKKEBO sa...

Kjempe flott hylle, så smart!!

God helg:)

Prinsesse Elin sa...

Det ble knallfint med denne hyllen. Alltid greit med hyller som man kan plassere masse nips på. Det vet jeg ALT om. he he
Ha en herlig lørdag:O)

Landstil sa...

så flott det ble!

Kan jeg spørre hvor mye en møbelsnekker tar for sånn arbeid ca? Vurderer å få en møbelsnekker tilå bygge skap i gangen nemlig.