lørdag 14. mars 2009

Loppislørdag med mange KUPP !

Lenge siden sist folkens : ) Det har vært en travel uke med mye på programmet og lite tid til å være kreativ. I dag har jeg vært på loppemarked og antikksamlermesse på Voll med frk. Mille. På loppis fant jeg mange skatter. Et kjempestort norgesglass og en liten søt skål til godter. Mange ulike knagger til mini sitt rom. Disse skal få seg en real makeover : )
Lille skålen. Jeg har en tallerk i samme serie fra før som jeg bruker til påleggstallerken på frokostbordet.


En dobbel stålskål ala Georg Jensen : )

Et helt kaffeservise til 10 personer. Hvitt enkelt med en liten gullkant rundt. Dette passet meg midt i blinken !!!


En gammel bakeform og redskaper

To skåler den ene fra Figgjo og en hvit keramikk skål. Jeg er veldig fornøyd med dagens handel. Vil du vite prisen for alt ?? Den nette sum av 10 kr !!! Ja 10 kr for ALT !! De hadde nemlig posesalg når vi kom..Fyll en pose til 20 kr. Jeg delte en pose med frk. Mille og hun fikk også med seg en hel del : )
Hvis dette ikke kalles Loppiskupp så vet ikke jeg : )
Mange klemmer fra en strålende fornøyd frøken i Shabbyhome !