fredag 8. februar 2008

Gledens dag !!

I annledning VIRRE sitt 2 års bloggejubileum kom eg på andreplass i trekningen av premie, å eg har venta spent heila ukå på pakke i posten.. å bare se ka eg fekk !! eg føle ivertfall eg fekk 1 premien !! TUSEN TAKK FLINKE VIRRE ( bloggen hennes ligger under favoritter og anbefales sterkt !)
Bare se her... en kjempefin pose, søte hjerter, nåleetui, fulgler og et flott kort.
Hjerte med en tildabamse på kom raskt opp på vogga til mini.. I andre hjørnet henger enda et hjerte fra VIRRE som jeg fikk tidlige da jeg handlet hos henne.
De flotte fuglene fikk pynte opp ute i gangen på kurvene mine med vanter, luer og sjerf...ser forresten at disse skulle vært malt hvite heller.
Den flotte posen har jeg nå alle luene, vantene og sjerfene til lille prinsessa.. knaggrekken hennes ble nå straks mer ryddig og fin.. så nå er jeg bare superfornøyd !! alt falt virkelig i smak her i gården ja : ) Flunsa begynner også å gi seg nå heldigvis.. i morgen kveld skal jeg på besøk til frk. Mille som er blitt frk. Trimme : ) hun bare trimmer og glemmer hele bloggingen.. men det skal jeg nok få en slutt på !! Sikkert flere enn meg som savner henne her inne.. Ønsker dere alle en riktig god helg !!

3 kommentarer:

Merete sa...

Så flotte ting du fekk av Virre!! eg og fekk pakken min i dag og vart alldeles mållaus :o) fantastisk snill!! ha ei fin helg!

Virre sa...

Så kjekt at det fallt i smak hos deg :) Bra du fant plass til det med det samme...hehe...Du får kose deg i helga da :) Jobbing i morgen her, men søndagen er helldigvis uten planer, akkurat slik jeg liker at de skal være! Klem

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig kommentar i min blogg!
Så nydelige ting! Å det er jo bare så gøy med pakke i posten:) Istedet for alle disse regningene...
Ha en super lørdagskveld!
Klem:)