onsdag 20. februar 2008

Planlegging

Slik ser vinterhagen vår ut nå..puter hulter tilbulter , et askebeger midt på bordet ( å jeg bor med en som har slutta å røyke...hmmmm ) Må visst innkalle husbonden til et familieråd i kveld !! I tillegg til en del verktøy som vi brukte når vi skulle montere den store trebjelken som går tvers over dørene på innsiden... dette gjorde vi i full strom da hele vinterhagen holdt på å bli tatt av stormen. Rett å slett et trist syn å se ut i vinterhagen vår nå. Vi bor veldig vær utsatt til så det er derfor vi har bygget oss denne vinterhagen. Den gir go ly for den iskalde nordavinden. Nå sitter jeg å planlegger hvordan denne stuen skal styles til våren..ser for meg endel puter i maritim stil kanskje litt beige puter med stjerner på, noen lykter og masse blomster i krukker utforbi. Det henger en flott skipsklokke på veggen rett bak den bjelken i hjørnet der, så den viser ikke på bildet. Et par små seilebåter i de små vinduet så kan sommeren bare komme !!! Her henter jeg litt inspirasjon.. kjekt å lese om bloggbasillen i rom123.. har endel av de som står beskrevet her som favoritter jeg : )

1 kommentar:

Frk Mille sa...

Fine Vinterhagen din Miss T. Ser og for meg någen stjerner og litt maritimt i den. Blir sikkert knallfint.