tirsdag 12. februar 2008

Villa Rosa

Influensaen herjer med meg.. den ene dagen har jeg stigende form mens dagen etter ligger jeg strekk ut igjen.. Ligger i sengen hele formiddagen å tenker på alt jeg har å gjøre før dåpen på søndag.. ( Høy puls ) bordkort, blomster, lys, mat, kaker, servietter etc... temaet må jo selvfølgelig være rosa... så her får dere se noen av mine rosa ting. Beautybagen min i ekte skinn er fast følgesvenn på enhver reise.
Tova tøfler som jeg bruker dagen lang nå i disse flunsetider.
Rosa støvler for regnværsdager her på vestlandet. Teppe i gangen i 2 etg.



3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så läckra stövlar och *sockor*!!! Rosa är en härlig färg!!...man blir glad av den...=) Ha det så gott! kramar Malin

Frk Mille sa...

Så mange fine rosa ting dui har fått deg Miss T. Steinfine støvler :)

silje-sin sa...

Hei:) Tusen takk for kosleig kommentar på bloggen min! Så mange fine,rosa ting du viser:) Skulle gjerne hatt alt sammen.. God bedring,og lykke til m dåpsforberedelser:) klem fra silje