torsdag 7. februar 2008

Hos mor å de.

Eg har då fått " flunså " så me seie her nere. Vaskedamå komme annenhver torsdag te meg så ut av huset måtte eg uansett form..Då e det greit at mor å de e nesten nærmaste nabo. Låste meg og mini inn der å kokte kaffi og leste ugeblader.. kikket litt innom ulike bloggs og fant ut at eg sko laga et innlegg om mor å de sitt hus. Tok bilder med mobilen så kvaliteten e så som så på noen av bildene.
Dette kjøkkenet va blått før, de leverte det inn til spraylakkering å resultatet blei knallbra. Nypussa kobberen te mor.. hu pusse å pusse te dåpen den 17 feb. ..skal ha den hjemme hos de.

100 år gammelt skap står trygt plassert i hjørnet..med mangen gamle flotte serviser inni. Eg har då rydda kjøkkenet som takk for lånet av huset... vaskedama hjemma sjøl så går eg å vaske hos andre : ) ikkje så mye eg gjorde heller..men mor blei veldig gla når u kom hjem fra jobb.

Ingen kommentarer: